Elu koolis

Üldtööplaan


2024/25 õppeaasta eesmärgid:

1. Eestvedamine ja juhtimine  
1. Kooli arendustegevuse toetamiseks on vaja planeerida ühisaega koosolekute läbiviimiseks, koostades selleks pikaajaline ajakava.  
2. Pideva ajakohase info edastamine kooli kodulehel ja meedias.  
3. Selgelt, lihtsalt ja arusaadavalt sõnastada kooli maine mõõtmise instrumendid.  

2. Õppe- ja kasvatusprotsess  
1. Õppekava uuendamine ja töösse juurutamine, keskendudes üldpädevustele ja lõimingule.  
2. Päevakava muutmine ja kohandamine uutele tingimustele.  
3. Probleemsetele peredele suurema tähelepanu pööramine ning koolipoolse abi osutamine. 

  3. Personalijuhtimine  
1. HEV-õpilastega seotud õpetajate tõhusam abistamine läbi koolituste ja vajalike tugisüsteemide.  
2. Õpetajate töökoormus vajab reguleerimist.  
3. Personali struktuuri muutmine ja ametikohtade ümberkorraldamine.  

4.  „Koostöö huvigruppidega“:  
1. Kaasata lapsevanemad ühistegevusse ja korraldada koolitusi lastevanematele.  
2. Tõhustada koostööd kohaliku omavalitsusega.  
3. Liituda erinevate koolidele mõeldud liikumistega - Ettevõtlik kool, Liikuma kutsuv kool, Tervist edendav kool.  

5. Ressursside juhtimine 
1.. Õppekava rakendamiseks vajalike rahaliste ressursside leidmine koostöös vallaga (õppevahendid, õppekirjandus, HEV-õpilaste toetamine jm).  
2. Ruumiressursi ülevaatamine ja selle efektiivne ja ratsionaalne kasutamine.  
3. Osalemine rahvusvahelistes projektides ja akrediteeringu taotlemine Euroopa Liidu noorsootöö- ja noorteprogrammi Erasmus+ kaudu.

 

Lähtuvalt õppeaastaks püstitatud eesmärkidest on koostatud KVK üldtööplaan 2024/2025 ja õppeaasta kalender

 

KVK üldtööplaan 2023/2024

KVK üldtööplaan 2022/2023

KVK üldtööplaan 2021/2022

 

2024/25 õppeaasta eesmärgid:

1. Eestvedamine ja juhtimine  
1. Kooli arendustegevuse toetamiseks on vaja planeerida ühisaega koosolekute läbiviimiseks, koostades selleks pikaajaline ajakava.  
2. Pideva ajakohase info edastamine kooli kodulehel ja meedias.  
3. Selgelt, lihtsalt ja arusaadavalt sõnastada kooli maine mõõtmise instrumendid.  

2. Õppe- ja kasvatusprotsess  
1. Õppekava uuendamine ja töösse juurutamine, keskendudes üldpädevustele ja lõimingule.  
2. Päevakava muutmine ja kohandamine uutele tingimustele.  
3. Probleemsetele peredele suurema tähelepanu pööramine ning koolipoolse abi osutamine. 

  3. Personalijuhtimine  
1. HEV-õpilastega seotud õpetajate tõhusam abistamine läbi koolituste ja vajalike tugisüsteemide.  
2. Õpetajate töökoormus vajab reguleerimist.  
3. Personali struktuuri muutmine ja ametikohtade ümberkorraldamine.  

4.  „Koostöö huvigruppidega“:  
1. Kaasata lapsevanemad ühistegevusse ja korraldada koolitusi lastevanematele.  
2. Tõhustada koostööd kohaliku omavalitsusega.  
3. Liituda erinevate koolidele mõeldud liikumistega - Ettevõtlik kool, Liikuma kutsuv kool, Tervist edendav kool.  

5. Ressursside juhtimine 
1.. Õppekava rakendamiseks vajalike rahaliste ressursside leidmine koostöös vallaga (õppevahendid, õppekirjandus, HEV-õpilaste toetamine jm).  
2. Ruumiressursi ülevaatamine ja selle efektiivne ja ratsionaalne kasutamine.  
3. Osalemine rahvusvahelistes projektides ja akrediteeringu taotlemine Euroopa Liidu noorsootöö- ja noorteprogrammi Erasmus+ kaudu.

 

Lähtuvalt õppeaastaks püstitatud eesmärkidest on koostatud KVK üldtööplaan 2024/2025 ja õppeaasta kalender

 

KVK üldtööplaan 2023/2024

KVK üldtööplaan 2022/2023

KVK üldtööplaan 2021/2022