Õpilase arengu ja õppimise toetamise ja hindamise korraldus


  1. Õpilase ainealaseid teadmisi ja oskusi võrreldakse õpilase õppe aluseks olevas ainekavas toodud oodatavate õpitulemustega ja tema õppele püstitatud eesmärkidega. Ainealaseid teadmisi ja oskusi võib hinnata nii õppe käigus kui ka õppeteema lõppedes.
  2. Õpilase teadmisi ja oskusi hindab vastava õppeaine õpetaja õpilase suuliste vastuste (esituste), kirjalike ja praktiliste tööde ning praktiliste tegevuste alusel, arvestades õpilase teadmiste ja oskuste vastavust õppekavas esitatud nõuetele.
  3. Trimestri või kursuse algul teeb vastava õppeaine õpetaja õpilastele teatavaks õppeaine nõutavad teadmised ja oskused, nende hindamise aja ja vormi ning esitab need kirjalikult e-päevikus aineinfo all.
  4. Trimestri õpitulemuste omandamist kontrollivate kirjalike tööde (kontrolltööde) aeg kavandatakse kooskõlastatult teiste õppeainete õpetajatega ja fikseeritakse e-päevikus.
  5. Rahuldava trimestrihinde saamiseks piisab 75% vähemalt rahuldavatest tunnihinnetest.
  6. Rahuldava trimestrihinde saamiseks tuleb õpilasel osaleda vähemalt 75% trimestri jooksul toimunud ainetundidest.
  7. Rahuldava trimestrihinde saamiseks peavad õpilasel olema sooritatud kõik puuduvad tööd, mis e-päevikus on märgitud tulemusega „T“, kui õpetaja on aine hindamisjuhendis nii märkinud. Tulemus “T” muutub e-päevikus tulemuseks “1” viie tööpäeva pärast kooli naasmist.
  8. Kooli hindelised tasemetööd toimuvad 1. klassis funktsionaalses lugemisoskuses, 2., 4., 5. klassis eesti keeles ja matemaatikas. Üleriigilised tasemetööd toimuvad haridus- ja teadusministri poolt kinnitatud klassides ja õppeainetes õpilaste teadmiste ja oskuste kohta abistava tagasiside saamiseks.
  9. Üleminekuarves toimub 8. klassis eesti keeles ja matemaatikas.
  1. Õpilase ainealaseid teadmisi ja oskusi võrreldakse õpilase õppe aluseks olevas ainekavas toodud oodatavate õpitulemustega ja tema õppele püstitatud eesmärkidega. Ainealaseid teadmisi ja oskusi võib hinnata nii õppe käigus kui ka õppeteema lõppedes.
  2. Õpilase teadmisi ja oskusi hindab vastava õppeaine õpetaja õpilase suuliste vastuste (esituste), kirjalike ja praktiliste tööde ning praktiliste tegevuste alusel, arvestades õpilase teadmiste ja oskuste vastavust õppekavas esitatud nõuetele.
  3. Trimestri või kursuse algul teeb vastava õppeaine õpetaja õpilastele teatavaks õppeaine nõutavad teadmised ja oskused, nende hindamise aja ja vormi ning esitab need kirjalikult e-päevikus aineinfo all.
  • Trimestri õpitulemuste omandamist kontrollivate kirjalike tööde (kontrolltööde) aeg kavandatakse kooskõlastatult teiste õppeainete õpetajatega ja fikseeritakse e-päevikus.
  • Rahuldava trimestrihinde saamiseks piisab 75% vähemalt rahuldavatest tunnihinnetest.
  • Rahuldava trimestrihinde saamiseks tuleb õpilasel osaleda vähemalt 75% trimestri jooksul toimunud ainetundidest.
  • Rahuldava trimestrihinde saamiseks peavad õpilasel olema sooritatud kõik puuduvad tööd, mis e-päevikus on märgitud tulemusega „T“, kui õpetaja on aine hindamisjuhendis nii märkinud. Tulemus “T” muutub e-päevikus tulemuseks “1” viie tööpäeva pärast kooli naasmist.
  • Kooli hindelised tasemetööd toimuvad 1. klassis funktsionaalses lugemisoskuses, 2., 4., 5. klassis eesti keeles ja matemaatikas. Üleriigilised tasemetööd toimuvad haridus- ja teadusministri poolt kinnitatud klassides ja õppeainetes õpilaste teadmiste ja oskuste kohta abistava tagasiside saamiseks.
  • Üleminekuarves toimub 8. klassis eesti keeles ja matemaatikas.