Uudised

Koolivaheaja reis Berliini 10. november Piret Seema

Kuressaare saksa keele õpetajatel tekkis mõte koos õpilastega Berliini reisida juba eelmise õppeaasta kevadel. Eesmärgiks avardada laste silmaringi, tõsta keeleõppe motivatsiooni, lõimida erinevaid oskusi, tutvuda suurlinna eluga ja sõbruneda omavahel.

20. oktoobri varahommikul algaski kauaoodatud sõit Berliini poole. Esimesel päeval sõitsime läbi Läti, Leedu  ja õhtuks jõudsime Poola, kus ööbisime hotellis. Järgmisel hommikul reis Berliini poole jätkus. Bussisõidu ajal tutvustas meie giid riike, kus parajasti viibisime. Berliin ootas meid päikese ja 18 soojakraadiga.

Käisime mitmes muuseumis, parlamendihoones, imetlesime Brandenburgi väravaid ja tänavamelu. Huvitavad olid õhtused jalutuskäigud tuledesäras suurlinnas ning erinevate söögikohtade avastamine. Nägime olümpiastaadionit ja toomkirikut, kuulsat teletorni, Berliini müüri ja paljut muud. Unustamatu mulje jättis ka Euroopa suurim sisetingimustes veepark Tropical Island.

Tagasi koju jõudnud, oleme meeldejäävast reisinädalalast vaimustuses. Aga mida muud olekski oodata, kui kokku on saanud toredad õpetajad, vahva giid, professionaalsed bussijuhid ja maailma kõige toredamad õpilased. Suur tänu lapsevanematele, kes lapsed meie hoolde usaldasid ja reisi rahaliselt võimalikuks tegid.

Reisi korraldasid ja lapsi saatsid õpetajad Anne Noot (Kuressaare Vanalinna Kool), Erle Pulk (Kuressaare Hariduse Kool), Marika Varjas (Kuressaare Nooruse Kool)

Vanalinna kooli õpilaste muljeid reisist: "Reis oli minu arvates suurepärane. Kõik oli nii võrratu ja lustakas. Me kõik saime naerda ja nautida seda suurepärast reisi. Kõik kohad, kus me käisime, olid vapustavad. Kogu reisiseltskond oli tore ja sõbralik. See oli minu elu kõige parem reis üldse. Aitäh, et andsite meile selle suurepärase võimaluse reisida Saksamaale. Minule meeldis seal kõige rohkem see tore seltskond. Ma  sain teistega alati rääkida ja naerda. Tänan siiralt bussijuhte, kes olid alati nii heas tujus ja sõbraliku näoga. Ma tänan veel giidi, et ta plaanis kõike ja hoolitses väga hästi meie eest. Tõsiselt tänan õpetajaid, et te andsite meile selle võrratu reisi. See oli minu elu kõige parem reis üldse! Ma sooviksin veel selliseid põnevaid reise ja koos sama seltskonnaga, kuhugi teise riiki".  Karmo 8.b kl

"Mulle meeldis reisil absoluutselt kõik. Kõik oli nii tore ja me saime kõik väga hästi läbi. Reis oli lihtsalt fantastiline"!  Adeele 8.a kl

Info ja fotod edastasid Anne Noot ja Adeele Arikas.

Info ja fotod edastasid Anne Noot ja Adeele Arikas.